Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-17, 21:47   #100
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Åh så herlig. Flere sier til meg at dette ikke varer, forelskelsen går over etter en stund. Og siden vi "bare" har vært sammen i i underkant av 2 år, kan jeg liksom ikke si så mye imot heller, men tiden vil jo vise uansett. Jeg tror dette varer så lenge vi ikke tar hverandre for gitt, noe vi aldri gjør. Vi vet hvor heldige vi er, og vi viser hverandre masse kjærlighet og omtanke hver eneste dag. Jeg er så glad for at andre også har det sånn. Jeg levde i et ganske platonisk forhold i 18 år, og skal aldri tilbake til noe sånt igjen. Visste ikke at forhold som dette engang eksisterte, annet enn på film. *kliss*


De kan ta seg en banan.
Klart det kan vare. Vi har det slik, andre har det ikke slik. Alt er like bra!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv