Tråd: Slalåm
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-16, 21:36   #18
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slalåm

Jeg tenker at enten må yngste få slippe, eller så må den yngste motiveres til kurs.
Jeg syns uansett de er for små til å rase alene rundt i et alpinanlegg av en vist størrelse.
Her er minste nå blitt såpass stødig at jeg kan ta en lengre pause, mens han kjører alene. Da i den nærmeste bakken her. Der er det lite og oversiktlig. En heis og to nedfarter som begge ender i samme nedfart nederst.

I større anlegg som feks Trysil får han drive i barnebakken alene. Men ikke oppe i de store bakkene.

Vi hadde han delvis i sele, delvis mellom beina i starten. Men det som funka best, var å ha han på siden med stavene på tvers foran oss. Så både han og jeg/far holdt i stavene.
Min er ganske pysete av seg, og var treg å få igang. Eldste kjørte et par turer i sele, dro den av seg og satte utfor. Hun syntes det gikk for tregt, og at vi måtte ta for mye pauser.

Eldste var 6 år, yngste 9 når det løsnet.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat