Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-15, 22:19   #28
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor dyre gaver kjøper dere til ektefelle og barna?

Ungene får noe de trenger og (forhåpentligvis) ønsker seg - pris er ikke egentlig avgjørende sånn sett. Hovedgaven pleier å være en større ting, type speilreflekskamera, snowboard, ski, rideutstyr, osv.

Mannen og jeg pleier ikke egentlig å gi hverandre noe, vi kjøper egentlig det vi trenger forløpende gjennom året - i tillegg til at vi reiser en del, sammen og hver for oss.

I år ønsker jeg meg faktisk ullpledd fra Missoni til jul, men jeg ser ikke bort fra at jeg må ut og ordne det på egenhånd. Fra meg til meg

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat