Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-17, 09:10   #155
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke at vi skal ha hund, men hvis...

Det går ikke en dag uten at noen i vår familie utbryter "tenk så kjedelig det var da vi ikke hadde hund" eller "tenk at vi trodde det var så mye jobb" (jeg innrømmer at det er en del jobb, men det er en jobb jeg trives med) eller "tenk da vi ikke hadde hunden å kose med" osv.

Har dere lyst så gjør det. Det er veldig passende alder på barna også. De er store nok til å være med å ta ansvar, samtidig som de er små nok til at det blir noen år med hunden før de flytter ut.

Jeg liker beskrivelsen av portugisisk vannhund. Vi vurderte også dem før vi plutselig gikk for storpuddel. Vår er veldig lik hunden du beskriver. Husk bare at en del av det du trekker frem også kommer av oppdragelse, ikke bare lynne. F.eks. å godta å gå i 2. etg og bli der.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat