Vis enkelt innlegg
Gammel 13-12-18, 10:31   #722
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.462
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Familie. Jeg skulle faktisk ønsket at jeg kunne valgt mine egne foreldre. Jeg er voksen og selvstendig, men like vel skulle jeg ønsket at min mor bare kunne ha antydet at vi faktisk betyr noe for henne. Joda, hun SIER det jo, men viser stadig det motsatte når det kommer til handling. Den såkalte faren min er også et kapittel for seg selv, han sluttet jeg å like tidlig i tenårene en gang. Hadde jeg kunnet hadde jeg av-foreldret begge foreldrene mine. :måttejulasnartværeover:


Akkurat nå følte jeg for å oppføre meg som en liten unge og slippe ut skikkelig gruff, dette var bare det øverste laget.


Hvis det er noen trøst, er vi flere med slike foreldre. Jeg har selv bestemt at nok er nok, så jeg har fortalt min mor at jeg ikke ønsker mer kontakt, det blir så slitsomt når man VET at de ikke bryr seg. Min far er en noksagt jeg aldri har kjent,jeg bare vet hvem han er og veksler noen høflige fraser på Facebook til jul.

Rabbit er ikke aktiv