Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-21, 22:30   #4
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.838
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farge grånende hår selv?

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Jeg synes det blir synlig kjempefort uansett, egentlig. Vet liksom ikke om det er verdt et par tusen++ hos frisør for å dekke etterveksten på proffmåte. Hvor ofte kan man selvfarge?

ca.en gang i måneden farger jeg. Da demper jeg noe grått og lysner noe mørkblondt, sånn at fargen blir sånn midt i mellom. Det går kjapt og greit og frisøren min har gitt meg gode tips om hjemmefargingen. Jeg kjøper L’oreal-farge og kjøper i bulk når det er tilbud. Så da koster det sånn ca. 120-150 kroner i måneden.

Jeg er alt for gjerrig til å bruke sånne summer hos frisøren. Da kjøper jegheller billig farge og dyr vin.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat