Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-23, 09:07   #5
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.268
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klart vi trenger mer autoritære foreldre!

Jeg tror at noen ganger så må man utføre inngrep enten pasienten vil eller ikke, jeg tenker da når det står om liv, ikke rutineundersøkelser eller behandlinger. Og jeg har opplevd det selv både som pasient og som mor, og ja det er helt grusomt og forferdelig når din toddler må holdes fast av deg og er i total panikk når narkosen settes. Jeg har opplevd det flere ganger med sønnen min. Men det var riktig og nødvendig selv om jeg gråt hele tiden mens jeg gikk ut av operasjonstuen og mens jeg ventet på at pasienten skulle komme til oppvåkningen.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat