Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-18, 12:48   #14
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veldig kort, vond muskel

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg sliter med en tilbakevendende muskelknuter i setet. Jeg har tøyd og tøyd, men en yogalærer fortalte meg at det var en ganske vanlig "yogaskade" og at den kunne komme av brudd i en muskel som da fortsetter å bli irritert når man tøyer. Jeg går til naprapat (hun her er fysioterapeut også, og det er det hun egentlig fungerer som på meg. Jeg vil ikke ha nåler og slikt) som gir meg ganske heftig triggerpunktsmassasje, men det har hjulpet veldig. I starten var det nesten "betennelsesvondt" slik du beskriver det, og når hun trykket på visse punkter kjente det ut som om hele området ble satt i brann. Det var helt fryktelig. Men etterhvert har det blitt bedre, sammen med trening av muskulaturen for å styrke den.

Jeg får fremdeles muskelknuter, men de er lettere å løse opp nå. Det har hjulpet veldig med behandling parallellt med styrkeøvelser.

interessant. Lurer på hvordan jeg finner ut hvem som er god på sånt.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat