Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-23, 11:07   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.899
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken balsamico til «mindre fint»?

Haha, idiotisk overskrift.

Jeg er glad i god balsamico, og jeg synes ikke det er vanskelig å finne ordentlig gode. Men jeg synes ofte det er perler for svin å bruke den skikkelig dyre og deilige balsamicoen i matretter hvor kvaliteten spiller litt mindre rolle. Derfor har jeg pleid å kjøpe billig balsamico fra matbutikken til for eksempel kjøttgryter o.l. Men jeg er egentlig ikke så fornøyd med den, den funker forsåvidt til sitt bruk, men kun til det. Den oppleves tynn og «billig», i mangel på et bedre ord.

Jeg lurer på om du kan anbefale en litt sånn allround-balsamico. En som er god, men likevel ikke sånn perler for svin-god, av den typen man kan drikke som snaps, liksom. Men likevel god, slik at den har en litt mer allsidig bruk.

Forslag?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat