Vis enkelt innlegg
Gammel 18-07-07, 09:06   #88
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Hvorfor er det mer eller mindre flaut aa stemme det ene eller det andre? De aller, aller fleste har vel egentlig for liten politisk innsikt til aa kunne forstaa konsekvensene av det enkelte partis politikk uansett om det dreier seg om Frp, Krf, SV, Ap eller hvilket som helst parti. Det viktige er vel at man foler at man har gjort det beste valget utifra de forutsetningene/viljen/politiske interesse man har og dermed kan staa for det valget man har gjort.

Jeg forstaar virkelig ikke at noen kan synes det kan vaere flaut aa ha stemt ditt eller datt.


Jeg følte ikke at jeg hadde gjort det beste valget da jeg stemte Frp. Jeg følte meg dum, så derfor ble det en engangsforeteelse.

Kankskje like greit at jeg oppdaget hva de står for såpass tidlig, og at det ikke er i tråd med hva jeg står for.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat