Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-17, 09:31   #40
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Det er litt gjenkjennelig Bobbelur. Jeg brukte litt tid i går på de sidene om bøker og ferie, resten er skrevet i min helt ordinære håndskrift, med sort penn. Og sånn kommer nok 95% av boken til å være, Men jeg er jo også en estetiker, så jeg prøver å gi meg selv rom til å evt. fagelegge litt i en overskrift her, tegne et lite palmetre på ferieplanleggingssiden, gjøre rom til en liten grantrerekke nederst på ene julesiden osv. Men jeg tenker at denne veien blir til mens jeg går.

Jeg har for øvrig også en sånn Fretexbok! Det er fantastisk å møte opp i litt seriøse møter med Frøken detektiv.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat