Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-17, 09:27   #53
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Jeg synes det ser så flott ut, men jeg klarer ikke en gang å holde liv i en ferdigtrykt almanakk, så den bruken som vises i klipp her og ellers på nett ligger nok ikke for meg. På jobb klarer jeg meg ikke uten lærerplanleggeren min, men den er det ikke plass til privatliv i, og ikke ønsker jeg å blande det, heller. Privatlivet organiseres i google-kalender med flust av alarmer, kombinert med notatlister og delte bildealbum. (Ønskelista mi består av screenshots i et delt album, for eksempel.)

Men jeg har lyst på en papirversjon å pusle med. Det jeg trur kan passe meg er en hagekalender. Jeg har allerede en, men glemmer litt å bruke den. Dersom jeg finner en god måte å organisere den på, så trur jeg den ville vært brukt mer. Jeg er ikke så god til å tegne, men, så det vil nok bli en del innlimte bilder i stedet. Foreløpig tenker jeg To do-liste, må så nå-liste, prosjektliste, ønskeliste og et lite regnskap over hageinnkjøp for hver måned, pluss månedskalender der jeg kan merke av hva jeg gjør når. Oversikt over vanning av planter i vinteropplag og sånt. Det kan kanskje funke.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda

Sist redigert av Matilda : 17-10-17 kl 10:52.
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat