Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-18, 08:13   #8
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hunder og hundebur

Det er faktisk veldig ulikt fra hund til hund hva som passer best. Cairnterrieren jeg hadde elsket buret sitt, og han kunne gjerne legge seg der på natta også. Selv om det aller beste var senga mi... Han gikk også inn i buret helt frivillig (som i at jeg hadde ikke bedt han om det) på morgenen før jeg dro på jobb, selv om jeg hadde to andre som ikke ville i bur. Han ville gjerne ha noe over og rundt buret også.
Min engelske toyterrier er ikke glad i bur. Settes han i bur så blir det rabalder, og jeg må i alle fall ikke legge noe over det, for da prøver han å dra pleddet/teppet/håndduken inn i buret gjennom sprinklene. Denne karen får gå løs på begrenset område. For mye plass eller mulighet til å se ut og han uler og bjeffer mens han er alene hjemme.

Neste hund jeg får skal ha like mye burtilvenning som alle mine har fått. Og så håper jeg den hunden like bur like godt som cairnterrieren. Det gjør alt mye enklere de gangene hunden faktisk MÅ være i bur en stund.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat