Tråd: Laudamotion
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-20, 14:10   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.383
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Laudamotion

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Noen som har brukt dette flyselskapet? Jeg skal til Wien i april. Jeg forstår meg ikke helt på bestillingen - jeg legger inn at jeg skal fly fra Oslo, men så kommer det opp at jeg skal fly fra Torp???

Torp regnes som en Osloflyplass, dessverre. Om du søker på billetter med Norwegian eller på Finn må du velge Oslo Gardermoen spesifikt, og ikke Oslo - alle flyplasser. Gjør du det siste får du også flygninger fra Torp.

Vi opplever ofte at utenlandske samarbeidspartnere gjør denne feilen, fordi billettene til Torp er så billige. Så vi presiserer alltid at de må fly til Gardermoen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat