Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-20, 10:21   #42
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.873
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Andalucia! (Malaga, Grenada, Sevilla, Gibraltar etc)

Vi var jo på den ferien i 2015. Jeg falt ikke helt for kyststripen mellom Malaga og Gibraltar, skal jeg være ærlig, men derimot falt jeg for flere konkrete steder vi besøkte på ferien. Gibraltar var fantastisk og helt annerledes enn jeg hadde forestilt meg. Ronda var fint, Malaga overrasket veldig positivt. Og Sevilla! Vi hadde 46 varmegrader, I kid you not! Kanskje det var derfor det virket som vi var de eneste turistene. Men FOR en by! Jentungen var lilla i ansiktet, men det gikk bra.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat