Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-20, 12:08   #42
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise på storbyferie med foreldre og søster

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns vi som turister kan ta litt ansvar for å fordele turistbyrden litt utover, særlig når man vet at lokalbefolkningen både i Barcelona og Palma begynner å bli grundig lei.

Støtter opp om forslaget om Madrid. Jeg har bare vært der en gang, men skulle gjerne opplevd mer av den byen.

Ja, det er jeg enig i. Selv om familier eller vennegrupper på weekendtur ikke er det som fører til det største presset, det er de store cruisebåtene som utgjør hovedtyngden av turistmassen. Så først og fremst bør vi droppe å reise på cruise. Av så mange grunner. Men alle monner drar selvsagt.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat