Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-11, 13:45   #5
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken smarttelefon anbefaler dere?

Jeg har nettopp fått min nye HTC Incredible S (rød! ), og er strålende fornøyd. Godt kamera, god lyd, alt jeg trenger av dippedutter, tåler en trøkk og er latterlig brukervennlig. Ellers har jeg HTC Desire som jobbtelefon, og er veldig fornøyd med den også, og så har kjæresten HTC Desire S, og er veldig fornøyd med den. Men min Incredible er den fineste.

Den kostet 4500,- uten noen bindinger, kjøpt på Spaceworld over disk.

(Egentlig hadde jeg også veldig lyst på HTC Sensation, men ikke pokkern at jeg kan ha en telefon som heter Sensation. Et sted går grensen. )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat