Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-16, 07:52   #9
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mikro vil jeg ha, med hvilke funksjoner?

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Du vil ha en som er så liten som mulig.

Nei, det vil du ikke. Du vil ha en som kan brukes til mer enn havregrøt. Vi bruker crisppannen mye, det er sånn du får varmet/stekt ting i stedet for bare å svette det.

Jeg har hatt min i mer enn 20 år (!), og den brukes nesten daglig. Den har egen pizzafunksjon, slik at guttungen kan steke frozzenpizza, den er fin til ostesmørbrød og pølser og karbonader/ferdige hamburgere. Ting som må gjennomstekes må i vanlig stekepanne, men alt som skal varmes med stekeskorpe funker fint i crisppanne.

Grillfunksjonen bruker vi ikke separat sett, men det er med i crispprogrammene. Tineprogrammene må også være såkalt smart sense (eller tilsvarende).

Så enten kjøper du en ordentlig en, eller så lar du det være.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat