Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-17, 14:00   #46
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om barns personvern på nett

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Å fytti Milfrid. Så dårlig gjort av faren.

Det er helt forkjævlig! Jeg blir rasende bare jeg tenker på det. Det er to barn som henges ut her. Skremmende er det også at dommen faktisk ikke er unntatt offentligheten og at man derfor ikke gjør noe galt ved å offentliggjøre den. Jeg harpespill påpekt det i mine mange sinte og frustrerte mail -at en dom etter straffeloven som omhandler barn som er under 16 år kan offentliggjøres med navn og adresse og fødselsdato.

Som sagt hjalp det lite og ingenting. At denne faren ikke har omsorgen for barnet han henger ut gjør jo ikke saken bedre. Man kan altså miste omsorgen, men beholde retten til å bestemme at alle skal vite hva barnet ens har opplevd -i detaljer.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat