Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-19, 19:55   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Hvor mange liter duffelbag weekendbag til ungdommer?

Vi har noen gavekort etter julen på sportsbutikk. Tenkte å kjøpe slitesterke weekendbager til to av ungdommene som de kan ha "resten av livet". Mannen og jeg har noen av den største typen fra North Face som er brukt så hardt som det går an i 20 år, og som fortsatt er like hele og fine. Eller fine er de jo ikke, men det spiller ingen rolle.

Jeg lurer på hvor mange liter de bør være. De vi har er for store for helgecup med fotballlaget for eksempel, eller en weekendovernatting. Jeg lurer på om 70 liter kanskje er passe? Noen som har testet ut Helly Hansen versus North Face eller Peak Performance som er de tre merkene som har "tatt" markedet for vanntette reisebager?

De må kunne bæres som ryggsekk, og som et minimum ha meshglidelåsrom på innsiden av lokket til undertøy etc. Hvor mange liter kan de være og fortsatt gå som håndbagasje på fly mon tro?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat