Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-21, 09:22   #20
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.302
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dagligvarer som valuta i byttegrupper

Men jeg tenker at man må ha en litt pragmatisk tilnærming til det hele, da. Det er en byttegruppe, noen vil bli kvitt kleshengere, og trenger havregryn, og så prøver de der. Kanskje har noen femten pakker havregryn etter litt ivrig pandemihandling, og så er det match. TOPP! Eller så er det ingen som har havregryn men kanskje noen sender en DM til kleshengerpusheren og sier "jeg har ikke havregryn men kan jeg vippse deg hva det koster?", og så er det løst, da. Intensjonen med byttegruppa kanskje ikke helt overholdt, men det er ikke egentlig så farlig, fordi de sneaky cash-dealene går på privaten, og det ble gjort et forsøk på god gammeldags bytting lell.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat