Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-21, 23:38   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.455
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Hvor ser og hører du nyheter?

Kan ikke huske et så nyhetsintensivt år noensinne, tross eller kanskje nettop pga korona. Hvor leser og ser du helst nyheter? Hvilket mediehus er best på akuttnyheter, akkurat når ting skjer? Da blir jeg utrolig utålmodig av å se 2 ganger 12 sekunder reklamevideo ... Hvilket noenlunde balanserte og vettuge nyhetskanal griper du til da?

Kan jo svare selv også. Jeg hører alltid på Aftenpodden fordi Trine Eilertsen er genial❤️ og fordi jeg liker å få firerbanden der sin tolkning av hva som er verdt å ta med seg av siste ukes hendelser. Syns BTs «Nokon må gå» som er en god kopi har kommet seg veldig etter en litt fomlete start, så nå er den fast på podkastlisten min også. Når noe skjer akkurat NÅ strever jeg derimot litt. Hater reklamevideoene på VG og Dagbladet, og NRK har jo ræven i fatle når ting skjer. Aftenposten er gode på kommentarene sine, men de er også litt trege. Astrid Meland i VG er også god forresten. Men da er det de teklamevideoene igjen.

Debatten og Politisk kvarter er topp, men merker nok at jeg skal være ganske interessert k tema før jeg kaster met ut i en hel episode. Politisk kvarter har jeg ikke hørt på lenge, men det virker jo veldig bra.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat