Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-21, 10:28   #47
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kontorfolk: Hvordan er din drømmearbeidshverdag

Hvis jeg hadde bodd nærme jobb, tror jeg at jeg ville foretrukket kontoret. Max 1 dag hjemmekontor i uka. Men jeg bruker ca 2 timer på reising hver dag, og det merker jeg er en stor lettelse å slippe. Det føles litt bortkasta å dra på jobb for å sitte på et kontor hvis jeg like gjerne kunne gjort den jobben hjemmefra. Jeg foretrekker imidlertid å ha alle møter der møtedeltakerne skal delta aktivt fysisk. Infomøter, foredrag, gjennomganger av systemer osv synes jeg er bedre hjemmefra. Jeg har bedre skjerm, AV-utstyr og kontorfasiliteter hjemme...
Jeg er sjef, så jeg har også et behov for å se mine ansatte og være tilgjengelig for dem på kontoret en viss andel av uka. Sånn som avstand, arbeidsoppgaver osv er i dag, tror jeg derfor at hjemmekontor ca 2 dager i uka vil være det jeg foretrekker.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat