Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-21, 13:32   #3
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.273
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Baneheiasaken etter snart 20 år

Jeg har sett serien, og hørt podcasten, og tenker det er riktig at saken blir åpnet igjen.

Hvis noen sitter uskyldig i fengsel, og har gjort det i snart 20 år, er det ikke bra. Men hva som er hva her, hvem som lyver og sånn, jeg har ikke den minste anelse.

Kristiansen var jo uansett ikke mors beste barn, men samtidig fatter jeg ikke at han innrømmer overgrep på mindreårig jente, slik han gjorde i rettsaken, mens han enda, 20 år etterpå blånekter for å ha noe med Baneheia å gjøre. Hvis jeg har forstått saken riktig, så kunne han blitt fri etterhvert nå, hvis han innrømmer, angrer og viser at han har forandret seg, slik at de kan løse han fra forvaringsdommen. Men så lenge han er dømt, og blåholder på at han er uskyldig, så har han ikke vist noen forbedring, og kan ikke løslates?

Og jeg forstår bare ikke den. At han innrømmet overgrep under rettsaken, og nå 20 år etterpå tviholder på at han er uskyldig, og dermed graver seg selv ned?

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat