Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-21, 14:01   #8
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.869
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Baneheiasaken etter snart 20 år

Jeg synes også dette er bra for rettssikkerheten. Det det ropes høyest om er jo at han er uskyldig og de bevisene som legges fram går i hans favør, så vi vet jo ikke så mye om bevisene som førte til dommen. Om han faktisk er uskyldig eller ikke er jeg ikke så sikker på om vi får vite, det som kan skje er vel bare at det ikke finnes tilstrekkelig bevis for at han er skyldig.
Uansett utfallet tror jeg ikke livet til Viggo Kristiansen blir lett framover. Enten et liv i fengsel eller et liv i det fri, men med veldig mange mennesker som fremdeles kommer til å mene at han egentlig er skyldig og som kommer til å behandle ham deretter. Fetteren til Birgitte Tengs så seg jo nødt til å flytte til utlandet fordi han hadde store problemer med å leve et normalt liv i Norge når alle visste hvem han var og hadde sine egne meninger om saken.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat