Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-21, 14:11   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baneheiasaken etter snart 20 år

Jeg er usikker. Jeg har ikke hørt og lest alt som er laget om saken i det siste, fordi jeg oppfatter det som ekstremt biased, og laget av lekmenn som verken er politi, etterforskere, eller jusseksperter. Jeg oppfatter det som kampanjejournalistikk som (bevisst eller ubevisst) utelater informasjon som ikke støtter deres sak, og som også mistolker bevis.

Jeg mener selvsagt at folk skal ha mulighet til å få saken sin gjenopptatt, men jeg tror ikke det er nye beviser for at han er uskyldig her. Jeg tror det gamle bevis for at han er skyldig som er glemt, og som dermed ikke vektlegges like mye lenger.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat