Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-21, 15:40   #18
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.274
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Baneheiasaken etter snart 20 år

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg nekter å tro at det er så enkelt som at man sitter i forvaring til evig tid, kun fordi man ikke innrømmer. Det skal mer til.

Jeg har utrolig sympati med familier, der dømte aldri lar saken ligge. Samtidig er det jo bra at saker med tvil kan gjenopptas og nye metoder kan brukes.

Ja, altså jeg skrev mens jeg gjorde noe annet. Og forklarte nok litt dårlig.

Men slik jeg har forstått det, så er litt av greia med å ev slippe ut av forvaring, en liten bit av det, at man også må innse hva man har gjort, og ha forbedring, så det ikke er fare for nye lovbrudd. Og når man blånekter for at man har gjort noe, og mener man er uskyldig, så har man heller ikke utvikling som gjør at man kan revurdere forvaring, på en måte.

Men det er selvsagt bare en liten del, holder jo ikke at han sier "okay, jeg gjorde det, lei meg for det".

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat