Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-21, 09:23   #2
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.920
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siv Jensen trekker seg som leder for FrP, hva tenker vi om hva som skjer nå?

Det virker som om Siv Jensen har gitt opp. Hun har prøvd lenge å balansere de ulike delene av FrP, men nå orker hun ikke mer og gir dem vel beskjed om å bare prøve ut det polariserende, innvandringfiendtlige og generelt slemme og se om det fungerer.

Jeg tror ikke at det er en god strategi for partiet. Jeg tror ikke at det er her de har sine største velgergrupper. Og siden jeg gjerne vil ha et lite FrP så er det helt greit for meg. Det kommer ikke til å gjøre noe godt for den politiske debatten i Norge, men det problemet hadde vi allerede.

Det kan være at jeg tar feil. Men jeg håper at jeg har rett.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat