Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-21, 11:25   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siv Jensen trekker seg som leder for FrP, hva tenker vi om hva som skjer nå?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg har vært veldig lite komfortabel med at Frp har blitt stuereint, så på den måten er det selvsagt helt topp med Listhaug i førersetet. Samtidig er jeg jo oppriktig bekymret for gørra som kommer til å komme frem, hun må jo på et vis forsvare retorikken og imaget hun har bygget opp. Det blir interessant å se hvordan det lar seg løse med et eventuelt partilederverv.

Det jeg bekymrer meg for er at stuereinheten skal bli med på lasset på et vis. At den "kredibiliteten" som FrP har greid å opparbeide seg gjør smitter over på argumentene deres.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat