Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-21, 19:05   #6
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oslopolitikk - hva skjer med Legevakta?

Legevakta som nå er lokalisert i Storgata skal flytte inn i flunkende nye lokaler i 2023. Lokalitetene i Storgata er utdatert, så nytt bygg blir bra. Det er et helt klart behov for to kommunale legevakter i Oslo, men kanskje en burde opprettes vestover i byen. Det blr absolutt opprettholdes et tilbud i Storgata, og da helst for de som kommer for bosted, rusmisbrukerne isv. For de kommer ikke til å komme seg til Aker. Dette jobbes med tror jeg. Dette er noe som absolutt blr settes på dagsordenen og er flott at kommer fram.
Den nye legevakta blir stor og vil romme alt det som Storgata rommer i dag
Det vil bli litt mer kronglete å komme seg til Aker, men 31 bussen går døgnet rundt. Fordelen med at den ikke er fullt så tilgjengelig i dag kan være at folk kanskje begynnee bruke legevakta for det den er ment som; ting som ikke kan vente til fastlegen åpner, og ikke bruker den som fastlegekontor, eller for langvarige problemer. Dette ser jeg for meg kan bedre ventetidene betraktelig

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat