Tråd: Kaffe
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-06, 18:53   #20
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaffe

Ute er det dobbel cappucino. Alltid.

Hjemme er vi todelt. Jeg foretrekker Nespressomaskinen vår; digger å kunne bytte smak og styrke alt etter humør og magefølelse (bokstavelig talt).

Gubben vil ha presskanne. Kaffen er MaxHavelaar-varianter langet av en venninne i Nederland eller Starbucks. Noen ganger ferdigmalt, andre ganger bønner.

Selv synes jeg det er så antiklimaks å vaske den ekle presskannen etterpå at jeg sjelden gidder bruke den, selv om kaffen jo blir knallgod. Og til å lage én kopp kaffe er Nespresso-podsene geniale og jeg synes kaffen er god også!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat