Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-22, 23:00   #24
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.804
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dekkhotell for nybegynnere ...?

Betaler 1200 pr sesong hos et Dekkmannverksted. Tror det er NAF-rabatt på Dekkmann (?).

De gjør alt som beskrives her, og sier fra om dekkbehov når de skifter slik at jeg vet om det en sesong i forkant av behov for å kjøpe dekk, og de leverer pristilbud på et par forskjellige alternativer. Dekkhotellkunder får her sms med et timeforslag i god tid før bytte til vinterdekk. Da er det full kok og utrolig vanskelig å få time, så det er en fordel å bli «innkalt». Skifte til sommerdekk får man ikke det, men det er også spredd mer ut over våren og ikke like kritisk. De har fint venteareal med både flott kaffedrikkautomat og gratis ventepølse (!). De har vafler o.l. også noen ganger. Tv og aviser. Det er ikke derfor jeg skifter der, men det er hyggelig.

Jeg har plass i garasjen og kan skifte selv, men ønsker å spare ryggen da jeg har hatt nok prolapser (og unner nestemann med prolaps at det i det minste er en yrkesskade).

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat