Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-06, 19:12   #29
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.208
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere begynt med julekakene nå?

Vi har bakt og spist opp en porsjon lyse kakemenn, det pleier vi å bake 1. søndag i advent. Så har jeg lagd en fruktkake som står og godgjør seg og dynkes med portvin og cognac, proppfull av forskjellige nøtter og tørket frukt.
Igår bakte jeg 72 aniskringler, det er gjærbakst som jeg fryser ned og har til førjulskos og julefrokoster. Det skal jeg bake en gang til, de går unna. I tillegg skal vi bake pepperkaker og deilige sjokolade/nøttecookies. Neste uke skal jeg ha tre venninner her en kveld, og vi skal lage diverse konfekt. Det tror jeg blir bakingen for i år. Lager heller mye av de kakene folk liker best.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat