Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-19, 12:36   #4
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To ermer på en magic loop

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg gjør det hele tiden, men husker aldri fra gang til gang hvordan jeg må gjøre det for komme til starten på neste. Så jeg knoter alltid litt med å få lagt opp riktig. Det hjelper å strikke to-tre rundt på hver først, før du flytter over på en rundpinne. Jeg bruker to nøster, det hjelper.

Jeg satt klar med to nøster, så den hadde jeg kontroll på. Jeg var på konferanse, så det var ikke helt de store rommene for å fikle så mye, jeg skjønte rett og slett ikke hvordan jeg skulle få begge inn på samme. Men kanskje å strikke noen runder før de flyttes over er lurt. Trenger flere pinner, da.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat