Tråd: Haddy og boka
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-19, 11:24   #10
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg synes det fremstår som et velregissert stunt for å få Giske til å fremstå mer som offeret enn overgriperen.

Dette. I tillegg til at jeg opplever det som at hun ønsker å overbevise både seg selv og andre om at det er «riktig» av henne å bli hos ham. At hun ikke er en av de «håpløse» partnerne som ikke evner å innse hvordan partneren faktisk er mot andre. Og så syns jeg hun spytter på varslerne. Det er en GRUNN til at de er blitt trodd, det er jo fordi TGs oppførsel har vært noe alle har visst om, men som Partiet har valgt å se gjennom fingrene med, fordi han har «mæktige venna» og er en type som får til ting. Joda, han har vært flink til å ta vare på de som har tatt vare på ham. Og han har sørget for å hjelpe folk i sitt nettverk opp og frem, fordi det har vært til hans fordel. Samtidig som han har vært en mester til å kvitte seg med folk som har vært uenige med ham og som har sagt ham imot.

Det er summen av all usmakelig oppførsel, ikke en eller to enkelthendelser, som felte ham. Og det er jammen på tide at misbruk av makt får konsekvenser for dem som misbruker den.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat