Tråd: Haddy og boka
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-19, 17:07   #20
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.555
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Og så tror jeg jo at det er riktig som hun skriver - at varslersakene ble utnyttet max av den andre siden av bordet i APs indre maktkamp. Og det er jo bare så blodharry at det holder, og bra at kommer ut.

Hvordan mener du egentlig at kunnskap om at noen misbruker makten sin for å ekle seg mot kvinner kan utnyttes? Det er jo helt sjukt at han i det hele tatt er politiker fremdeles. Jeg lurer på om jeg egentlig misforstår det du sier her.

Det er forøvrig blitt alt for lett å gi ut bøker selv om man egentlig har null og niks å komme med. Det er i grunnen sjukt det også.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat