Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-17, 14:17   #53
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.458
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En slags spinnoff: Hva er det kjedeligste du gjør?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Nei, jeg må vel ikke, men det blir til at jeg gjør det. Særlig eldste er sen med å stå opp. Men kanskje de skal få ordne det selv rett og slett.

Jeg begynte bare på ett eller annet tidspunkt med å sette en matboks ved hver tallerken til frokosten, og slengte brød, pålegg og frukt på bordet, og sa at nå var de store nok til å ordne selv. Tror det var mens de to yngste gikk i første- eller andreklasse, så nå som de skal begynne i femteklasse, og eldste i sjuendeklasse, faller det dem ikke inn at jeg skal gjøre det. Jeg trodde det kom til å ta alt for mye tid hvis de skulle gjøre det selv, men det viste seg at de gjorde det veldig kjapt (spise derimot, kan ta evigheter for den trøtteste av de tre ... ).

Nå er det ofte ungene som setter fram frokosten, mens jeg fortsatt er på badet, men de gjør det fortsatt slik. En tallerken og en matboks på hver plass. Hver tar på bordet det pålegget de selv har tenkt til å bruke. Mye mer effektivt enn om jeg skal stå og lage alle matpakkene i tillegg til det andre jeg har å gjøre (som å føne håret for eksempel ).

De bruker stort sett bare silikonmatboksene til Kaluza, vi har flere slike. Der går det akkurat et eple i det største av de to siderommene, og det ser ut til å være standard valg hos alle tre. Det hender noen av dem også fyller noe i det minste siderommet i tillegg, men det kommer an på hva vi har. 07-jenta er vill etter agurk, og kutter seg ofte noen solide agurkskiver som hun putter oppi.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 10-08-17 kl 14:24.
My er ikke aktiv   Svar med sitat