Vis enkelt innlegg
Gammel 04-06-18, 10:40   #60
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjoler til hverdagsbruk

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Oh, de King Louie-kjolene var fine, men hvordan i huleste velger man størrelse? Og er de veldig utringede slik at jeg bør ha singlet under? Jeg bruker stort sett 34 og XS i klær, men er litt bred over skuldrene, så jeg vet aldri i hvilken retning jeg går, og derfor velger jeg ofte ting med stretch/elastikk.

Edit: Jeg tok visst sjansen, og bestilte to kjoler i XS, så får jeg se selv. Jeg har faktisk veldig få kjoler, og nesten ingen skjørt, så jeg er på utkikk etter å utvide garderoben litt på den fronten.

Lykke til med kjøpet! Jeg tenker XS vil holde fint til deg. Håper de ikke blir i største laget - eller for smale over skuldrene. Synes som sagt de er litt store i størrelsen. Modellen med omslagsåpning i overdelen kjenner jeg ikke til, men det trengs ikke singlet under modellen med knappestolpe.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat