Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-21, 11:11   #50
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjenner du noen som skal utenlands i påska?

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Og jeg tenker at dersom man er polakk og har vært i norge i 1 år , eller siden jul, må vi ha forståelse for at de ønsker å møte sin kjernefamilie, ofte med små barn, i påsken. Tenker at det viktige er at det blir gjennomført skikkelig karantenere når man krysser grensene, slik at man unngår å spre smitte.

Ja, ikke sant. Jeg er usikker på hva kravene til "nødvendig reise" er, men jeg vil jo faktisk si at å få treffe egne barn bør være på den lista.

Er det nødvendig reise så trengs det ikke karantene ved tilbakekomst, men alle andre skal nå sitte i karantene i 10 dager etter utenlandsreise. Ikke at jeg stoler helt på at det komme til å funke sånn i praksis, men planen er nå der..

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat