Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-18, 00:43   #8
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.814
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pustende løpeklær til vinterløping

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det er sjelden minusgrader i Stavanger, og når det først er det, er det gjerne sol og vindstille. Det kaldeste været her er plussgrader, vind og regn. Etter en vinter med løping, oppdaget jeg at det var mindre viktig hvor mye og hvor tykke klær jeg hadde. Det viktigste er at mesteparten av kroppen er dekket med noe. Så det holder egentlig med litt fôret tights, langermet teknisk trøye, gjerne høyhalset, tynn vindtett løpejakke, pannebånd/lue og hansker. På det kaldeste har jeg buff, men sliter med å holde den på plass. Tar gjerne shorts utenpå tightsen. Hjelper kkke så mye, men sliter med blærebetennelser. Ull har jeg bare hatt i mange minusgrader, og det blir egentlig for varmt ganske fort.

Du vet det finnes vindtruser ? Altså truser som er vindtette foran?

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat