Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-18, 12:08   #67
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser man forskjell på en bh og en bikinioverdel?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hvordan kan du se det på den jeg viste bilde av? :gnåler videre: Spør fordi jeg har hatt mange slike bikinier, riktignok med plastlukking bak.

På den du legger ut bilde av ser jeg det ikke foran, men de ringene bak er vel typisk bh, men oftest er det lukkingen bak som avslører lettest (nei, jeg ser ikke lukkingen på denne, men generelt er det veldig enkelt å se).

Jeg skjønner deg veldig godt, jeg har alltid hatt problemer med å finne både bh og bikinioverdel som passer, hjelper ikke med ordentlig undertøysbutikk, har prøvd det og. Finner jeg først noe som passer så er det veldig greit å bare bruke det. Hjemme og på hytta har jeg brukt bh mye, men jeg bruker bikinioverdel på ferie/stranda. Har venninner som bruker bh på stranda og det plager ikke meg.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat