Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-18, 13:45   #71
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser man forskjell på en bh og en bikinioverdel?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Så rart. Jeg har på grunn av manglende pupper aldri kjøpt bikini som ligner på bh. Men jeg gidder ikke noe push-up eller noen ting. Jeg har brukt mye bikinitopper av bandeau-typen. Enkelt og greit, så lenge man ikke bryr seg om ar man ser paddeflat ut.

I utgangspunktet synes jeg små pupper er nett og fint. Men mine står ikke i stil til resten av kroppen. Jeg mangler midje og har stor mage, og jeg føler at det framheves uten bh-er med vattering og pushup. Jeg har ikke noe å pushe opp heller, forsåvidt, men når jeg er helt flat oventil, ser jeg enda større ut lenger nede.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat