Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-18, 11:54   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.355
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trønderfilmen - hva tycks?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg må si at da jeg hørte om denne - en fylkeskommunalt bestilt hjemmelaget sang og musikkvideo som reklame for fylkessammenslåing, så hadde jeg ikke store forventninger.


Å kalle den låta "hjemmelaget" vet jeg ikke helt hva jeg skal si om, Poly. Nedvurdering av kunsteriske yrker, kanskje? Mads Bones er tekstforfatter og dramaturg tilknyttet Trøndelag Teater, med LANG erfaring, og Kyrre Havdal er komponist og orkesterleder, også tilknyttet Trøndelag Teater.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat