Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-09, 18:18   #1
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Babybjørn bæresele, skadelig?

Jeg har hørt mye om at Baby Bjørn bæresele ikke er bra for babyens rygg og hofter siden de henger i selen og får all belastning på ryggen. Selv prøvde jeg den litt til førstemann, men husker jeg fikk veldig vondt i skuldre og nakke av den. Siden det har det gått i Ergo, Mei Tai og lommeslynge. Men nå ringte min svigerinne meg, hun husket at jeg hadde lånt en (10 år gammel) Baby Bjørn bæresele for lenge siden og lurte på om jeg fortsatt hadde den. Poenget er at mannen nekter å bruke sjal (ungen er 4 mnd) og de synes det er praktisk med en bæresele til kjøpesenter, flyplass o.l. Jeg prøvde å forklare de negative tingene med Baby Bjørn, men de tok det ikke helt seriøst. Er det noen som vet om en bra nettside, gjerne en fysioterapeut eller liknende, som viser til informasjon angående bæreseler?

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat