Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-09, 20:12   #13
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baby Bjørn bæresele, skadelig?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Og da snakker vi om barnas behov ikke de voksne.

Jeg må sitere deg igjen, jeg, for jeg ble gående og irritere meg over dette utsagnet.

Jeg er veldig klar over at det finnes unntak, barn som ikke er spesielt glad i fysisk nærhet, men svært, svært mange babyer har et behov å kjenne en kropp, hjerteslag, bli gynget i en vant rytme, eller når de blir større setter pris på å bli båret opp og se på verden fra et trygt holdepunkt. At de bæres på en måte som er evolusjonsmessig naturlig, med hoftene i en god stilling, kan neppe være noen ulempe. Hva i all verden mener du med et sånt utsagn - det høres ut som du mener at foreldre som bærer barna sine i bæresjal, mei tai og annet bæretøy gjør det pga. sine egne behov og ikke barnas?

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat