Tråd: Eurodisney
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-17, 18:44   #3
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.020
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Eurodisney

Det viktigste er at dere er der på en hverdag, minst halvtime før annonsert åpningstid, da de slipper folk inn tidlig. Crush's Coaster, som er kjempepopulært i Walt Disney Studios, har ikke Fastpass, og køene blir fort lange, så det lønner å stå i kø til den før parken åpner offisielt. Mens noen står i den køen, sender du en annen til Ratatouille for å hente ut Fastpass.

Hvis dere satser mer på Disneyland Park, burde dere vurdere å dele dere, slik at noen og minstebarnet skaffer Fastpass til Peter Pan så fort som mulig. Jeg synes ikke den er så fantastisk, med småbarn elsker den, og køene er horrible. De andre kan dra til Tomorrowland og kjøre Buzz Lightyear, Star Tours og "nye" Hyperspace Mountain.

Maten i parkene er stort sett dyrt og dårlig. Rett utenfor parken har de fått en Vapiano og 5 Guys. Ellers er det er et rimelig og OK sted i Disney Village som heter Earl of Sandwich. Det tar ikke lang tid å gå til disse stedene, og fra det jeg har hørt pleier det å være fryktelige lange køer på de såkalte fast food-stedene i parken. Jeg pleier å besøke parkene i lavsesongen, og selv da er køene ganske treige.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat