Tråd: Eurodisney
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-17, 13:38   #6
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.020
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Eurodisney

Selv i juli så er det nok forskjell på hverdag og helg, har jeg forstått, men det spørs om dere merker noe forskjell. Køene blir lange uansett. Studio-parken er absolutt OK, alt etter hva man ønsker å gjøre. De har flere flotte shows. Stitch Live og Playhouse Disney-showene vil absolutt fenge minstemann. Og ikke minst, hvis det er varmt får dere et kjølig sted å slappe av. Jeg så Mickey and the Magician i mars, og det var kjempefint. Vi var også der under "Season of the Force", og det var artig med de forskjellige Star Wars-showene.

Vi har det som Izzi - pleier å være i parkene flere dager i lavsesongen, og heller ta ting i rolig tempo. Har man bare en dag, ville jeg ha fokusert på Disneyland Park. Ikke glem å få med dere dragen under slottet! Fastpass-tips hvis dere velger denne er enten Peter Pan først eller Big Thunder Mountain først. Ved sistnevnte, stå ved inngangen til Frontierland ved åpning, så løp mot Fastpass-automaten. Billettene går fort. Den ble pusset opp i fjor, og er blitt veldig bra. Selv i mars var det lange køer til denne.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat