Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-18, 16:39   #218
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Niese på overnatting, som sent på kveld plutselig ble veldig liten og veldig langt hjemmefra, tårer og sår gråt, men jeg fikk roet og trygget henne til hun til slutt smilte og lo, sovnet, og sov godt hele natta. Og ikke minst den samme jenta som strålte av stolthet og mestring i dag tidlig, som måtte ringe pappaen sin og fortelle at det hadde gått bra, og som ikke gruer seg til å sove her ei natt til "for nå vet jeg jo at jeg greier å sovne til slutt".

Koselig bytur i dag med mann, barn, svigerforeldre og niese.

Eldstejenta som koste seg i byen på egenhånd, sammen med venninner hun har blitt kjent med fra en annen skole. Som strålte og humret da hun kom hjem, og tok sine hemmelige poser og gavepapir med på rommet, og gleder seg veeeeldig til morsdag i morgen.

Nydelige blomsterbuketter fra svigerfar, en til svigermor og en til meg.

Og enda er ikke dagen over...

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv