Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-20, 11:04   #64
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.556
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal du ha påskeferie?

Jeg hadde tenkt å avspassere, og avtalen med arbeidsgiver er opprinnelig at jeg altså parer mertid fra årsoppgjøret(overtidstilegg er utbetalt) og tar ut i påskeferien, overskytende mertid over det som er max vi får ha normalt sett, skulle utbetales etter påske, altså de som var over 40 timer etter april.

Jeg mener dog at det var sagt i en av de første dagene med korona-tiltak at vi 1) ikke får jobbe overtid eller mertid med mindre det er spesifikt avklart, for da kan noen andre få hjelpe - hindre behovet for permitteringer. og 2) at mertid ikke utbetales, av likviditetsårsaker.

For meg er det greit, da kan jeg avspassere det utover året som det passer oppgavene mine, men mulig det utbetales en eller annen gang.

Men det var i planen min å bruke 2,5 dager avspassering på påseferien sånn opprinnelig, så jeg har en del ekstra å ta ut da dersom det ikke utbetales før eller siden.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat