Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-17, 22:51   #34
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Luksusvarer på billigsalg

Jeg har ikke noe i mot å benytte seg av tilbud for å kjøpe ting man trenger eller uansett hadde tenkt å kjøpe, men hadde aldri vært med på noe som innebar å måtte kjempe for å få varene. Jeg har flere ganger valgt å heller betale litt mer enn å stå i lange køer. Cubus har med visse mellomrom -40% på klær om morgenen før klokka 10 og jeg vågte meg inn dit en gang. Tror jeg sto i kø i nærmere 45 minutter. Så at en del andre var proffe på dette og hadde med seg mannen som stilte seg i kø, mens de gikk rundt i butikken og plukket med seg klær som de jevnlig kom og dumpet i armene til mannen.

Syns det black friday-greiene har blitt et stort mas. Begynte på mandag med Black Friday week, så var det Black Friday på fredagen og så Black weekend på lørdagen. Og i morgen er det vel Cyber Monday og så blir det vel Cyber week etterpå. Får ikke akkurat noe inntrykk av at tilbudene er spesielt eksklusive.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat